• ۰۴۱-۳۶۶۷۷۸۸۰

قوانین وشرایط قرار داد در فایر سرور

کاربر میپذیرد که مسئولیت کامل هرگونه اطلاعات فایل تصویر و نیز سایر مورادی که درون سایت خود قرار میدهد با خود او می باشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه فایرسرور نمیباشد. متقاضی همچنین متعهد می گردد که کلیه قوانین حقوق تالیف بین المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده واز ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنت اقدام به دستکاری و نفوذ به سایتهای دیگر و هرگونه استفاده غیر قانونی از ایمیل و سایر موارد مشابه پرهیز نمیادو هرگونه تخلف از نوع استفاده از سرویس مشمول قانون تجارت الکترونیک خواهد بود.

وجه واريز شده به حساب فقط طبق قانون تضمین بازگشت هزینه و ارائه دلیل قانع کننده قابل استرداد میباشد. خارج از این قانون به هیچ وجه هزینه قابل بازگشت نیست و چنانچه دلیل بازگشت هزینه برای فایرسرور قانع کننده نباشد مبلغ واریزی شما به هیج وجه بازگشت نخواهد شد.
• بازگشت هزینه بر روی سرویس های ماهانه فقط تا ۲۴ ساعت پس از خرید سرویس امکان است.
• بازگشت هزینه بر روی سرویس های سالیانه و بالاتر تا ۷ روز پس از خرید ممکن میباشد.
• بازگشت وجه هزینه تمدید سرویس ها ممکن نمیباشد و بازگشت وجه فقط برای سفارش های جدید در نظر گرفته شده است.
• سرورهای اختصاصی و مجازی و هر گونه خدمات ، مانند پشتیبانی نرم افزاری و … بر روی سرویس نام برده شده شامل بازگشت هزینه نخواهند شد.
• در صورت سفارش خدمات اضافی از جمله طراحی وب سایت , پنل اس ام اس و شماره ی خط امکان بازگشت هزینه و لغو سرویس نمی باشد .
• امکان بازگشت هزینه در صورت وارد شدن خسارت به فایرسرور به هر نوع ، از جمله حمله DDOS ، Hack ، استفاده بیش از حد منابع و … قابل انجام نخواهد بوددر هنگام عودت مبلغ هزینه کارمزد پرداخت آنلاین + هزینه انتقال سرویس به حساب خریدار بین ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از طی مراحل حسابداری واریز خواهد شد

با توجه به اینکه پشتیبان گیری از این سرویس ها زمان بر و هزینه بر خواهد بود پشتیبان گیری از این سرویس ها متعلق به خود کاربر بوده و فایر سرور مسئولیتی در قبال پشتیبان گیری اطلاعات مشتریان نخواهد داشت.

فایرسرور جهت تماس با کاربران ، نياز دارد كه همواره مشخصات مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ايميل شما را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را هرچه سريعتر به سرورپارس اطلاع دهد در
غير اين صورت فایرسرور هيچ مسئوليتي را در اين رابطه نمي پذيرد.

فایرسرور جهت امنیت اطلاعات بخش کاربری تغییر مشخصات اصلی مانند نام ، نام خانوادگی ، ایمیل و برخی موراد مهم دیگر را مسدود ساخته و تنها با ارسال مدارک معتبر از سمت کاربر این تغییرات توسط شرکت فایرسرور تنها قابل انجام است

غیر از برخی سرویس ها مانند سرورهای اختصاصی و یا خدماتی که نیاز به راه اندازی دارد تمام سرویس ها در سرعیترین زمان ممکن تحویل داده خواهدشد و در صورت وجود هرگونه اختلال احتمالی در روند ایجاد سرویس ها فایرسرور موظف است حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از پرداخت صورتحساب نسبت به رفع مشکل و تحویل سرویس اقدام نماید

سررسید سرویس ها پیش از تاریخ تمدید به کاربران توسط ایمیل و ایجاد فاکتور اطلاع داده خواهد شد که روال حذف سرویس های به صورت زیر خواهد بود و فایرسرور تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات پس از مدت زمان تعیین شده نخواهد داشت.سرورهای اختصاصی : ۲۴ ساعت
سرورهای مجازی : ۵ روز
سرویس های میزبانی وب ماهانه : ۷ روز
سرویس های میزبانی وب سالانه : ۳۰ روز
امکان ارائه نسخه پشتیبان پس از انسداد سرویس به دلیل عدم تمدید وجود نخواهد داشت و تنها در صورت تمدید سرویس امکان ارائه نسخه پشتیبان وجود خواهد داشت ، لذا قبل از تمدید از وجود نسخه بک آپ خود مطلع شوید.

به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند.
در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد و نسخه های تهیه شده تنها بابت اطمینان بیشتر از سمت سرورپارس تهیه خواهد شد.
بک آپ گیری از سایت هایی که حجم آن ها بیش از ۱۰ گیگابایت شده باشد انجام نخواهد شد و این گونه سایت ها بایستی به صورت جداگانه بک آپ خود را تهیه کنند.
مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی و مجازی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود شرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.

• استفاده بيش از حد و يا سوء استفاده از منابع سرورها (CPU, RAM, Space, Bandwidth) در میزبانی وب اشتراکی محدود بوده که شامل سرویس های نامحدود نیز خواهد شد.
• استفاده از اسکريپتهاي Leech مانند RapidLeech و غیره که موجب تخريب و يا استفاده بيش از حد از منابع سرور شود مجاز نیست و موجب قطع دسترسي کاربر بدون اطلاع قبلي خواهد شد.
• حداکثر میزان استفاده هر سرویس از منابع سرور (رم و پردازنده) ۲۵ درصد از یک هسته CPU در لحظه و ۲ درصد کل CPU و پایگاه داده به صورت میانگین در روز خواهد بود.
• راه اندازی هرگونه آپلود سنتر یا دانلود سنتر از قبیل دانلود سنتر عکس , موسیقی , فیلم برای عموم بر روی سرور های هاست اشتراکی به صورتی که تعداد درخواست ها و کانکشن ها بیش از حد مجاز باشد ممنوع است و در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی اکانت معلق خواهد شد. برای راه اندازی چنین سرویس هایی شما می بایست از هاست مخصوص دانلود یا سرور های مجازی استفاده کنید.
• پلان های ارائه شده فقط برای میزبانی سایت شما میباشند و شما نمیتوانید از پلان هاست اشتراکی به عنوان Backup Server یا File Server به منظور نگهداری فایل استفاده نمایید.

خدمات فایرسرور با توجه به مشخصات مندرج در صفحه هر سرویس ارائه می گردد و هیچگونه ضمانتی در زمینه با رفع کامل نیاز کاربران وجود نخواهد داشت.
فایرسرور هیچگونه خسارتی تحت هیچ شرایطی بابت بروز مشکلات احتمالی از جمله مشکلات سخت افزاری ، نرم افزاری و … که منجر به حذف اطلاعات کاربران گردد پرداخت نخواهد کرد و طبق SLA این شرکت میزان دو برابر زمان قطعی به زمان تمدید سرویس افزوده خواهد شد.
سقف خسارت اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هر سرویس حداکثر معادل هزینه پرداخت شده برای همان سرویس خواهد بود و فایرسرور هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خسارت مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

فایرسرور هیچگونه تعهدی بابت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سرورهای اختصاصی حتی با تهیه پشتیبانی نرم افزاری نداشته و تنها در صورتی که این مورد از سمت کاربر اعلام گردد با دریافت هزینه مجزا این مورد اقدام خواهد شد و در حالت عادی تهیه نسخه پشتیبانی به عهده خریدار خواهد بود.
چنانچه خریدار امکان پشتیبانی از سرور خود را نداشته باشد تنها در صورت پرداخت هزینه و تهیه پشتیبانی نرم افزاری از نوع ماهانه و یا ساعتی از سمت کارشناسان فنی اقدام به بررسی خواهد شد که هیچگونه ضمانتی در زمینه با رفع قطعی مشکل در زمان اعلام شده وجود نخواهد داشت.
در صورت بروز مشکل سخت افزاری که موجب عدم دسترسی به سرور گردد خریدار موظف به اطلاع رسانی به بخش فنی خواهد بود و شرکت پس از اطلاع نسبت به پیگیری رفع مشکل اقدام خواهد نمود و در صورت نیاز قطعه معیوب تعویض خواهد شد.

شرکت فایرسرور در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده و ارائه به اشخاص ثالث را ندارد و تنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخصی کاربر متخطی بنا به ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار داده خواهد شد.
اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی خواهد بود.

با توجه به اینکه راه اندازی سیستم های چت آنلاین نیاز به دریافت و ارسال سریع درخواست ها و همچنین تعداد بالای درخواست به سرور را به وجود خواهند آورد . راه اندازی هرگونه سیستم چت بر روی سرور های اشتراکی ممنوع بوده و شدیدا پیگیری خواهد شد. فایرسرور وب سایت هایی که قوانین ذکر شده را رعایت نکند میتواند بدون هرگونه اخطار قبلی مسدود نماید.

تعداد ايميل مجاز جهت ارسال براي هر اکانت حداکثر ۱۰۰ عدد در ساعت و ۱۰۰۰ عدد در روز مي باشد و استفاده از هرگونه اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی و یا خبرنامه خلاف قوانین خواهد بود و منجر به انسداد سرویس بدون اطلاع قبلی خواهد شد.

کلیه قیمت های سایت بروز بوده و کاربر جهت اطلاع از تعرفه های جدید می بایست همواره وب سایت فایرسرور را بررسی نمایید. با توجه متغیر بودن نرخ ارز هزینه ی سرور های اختصاصی و لایسنس بروز محاسبه می گردد.

شما موظف هستيد كه حد اكثر تا ۷۲ ساعت پس از سفارش هر پلان وب هاستينگ يا ثبت دومين مبلغ قابل پرداخت را به حساب واريز و فایر سرور را مطلع كنيد . در غير اينصورت سفارش شما لغو خواهد شد.